اینترنتی ,فروشگاه ,دسته ,طراحی ,فروشگاه اینترنتی ,اینترنتی موفق ,طراحی فروشگاه ,طراحی فروشگاه اینترنتی

فروش اینترنتی از اواخر دهه ۷۰ میلادی شروع به گسترش کرد و تا امروز طراحان توانسته اند به بایدها و نبایدهای طراحی فروشگاه اینترنتی دست پیدا کنند. استانداردها مشخص شده، کارایی اهمیت زیادی پیدا کرده و حالا دیگر مجبور هم نیستید که هزینه گزافی صرف طراحی فروشگاه اینترنتی کنید. ۱۷ ویژگی یک فروشگاه اینترنتی موفق را بدانید.

۱- به من بگویید کجا هستم.

در طراحی یک فروشگاه اینترنتی ددقت داشته باشید که هر وقت کاربر میخواهد در یک فروشگاه اینترنتی که فهرست صفحاتش به جز دسته های اصلی، هر کدام چند دسته فرعی هم دارند، مسیریابی کند باید به او نشان بدهید که در هر لحظه در کدام زیرشاخه قرار دارد و دقیقا کجای سایت است. به این صورت که اول دسته اصلی را نام ببرید و بعد به ترتیب دسته های فرعی تا برسید به همان زیرشاخه ای که کاربر حضور دارد (مثلا صفحه اصلی>لباس زنانه>مانتو).

 

ادامه مطلب:

https://goo.gl/5AEtnC

منبع اصلی مطلب : طراحی و پشتیبانی سایت و انجمن
برچسب ها : اینترنتی ,فروشگاه ,دسته ,طراحی ,فروشگاه اینترنتی ,اینترنتی موفق ,طراحی فروشگاه ,طراحی فروشگاه اینترنتی
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

درسایت : ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق (قسمت اول)